16. 5. 2014

DO YOU WANNA MAKE LOVE TO ME?

Když má blízký přítel narozeniny, chce mu člověk dát dárek, který ho dostane, potěší, opravdu překvapí. Něco, co mu vyrazí dech. Mě se to, myslím, povedlo. A nadvakrát. Vyrazila jsem dech i sama sobě. Dámy a pánové, dnes Vám představuju můj m-a-s-t-e-r-p-i-e-c-e: plátěnou tašku!

Potřeby: plátěná taška, tužka, štětec, barva na textil, noviny, bezvětří

Tímto děkuji mému asistentovi za trpělivost při focení. Jak s větrem, tak s mými nervy na pochodu..

tote bag - potřeby

Postup je takový, že vyložíte tašku novinama, aby barva neprosákla na druhou stranu, pak vezmete tužku, předkreslíte si obrázek/text/cokoliv, co chcete na tašce mít, potom otevřete kelímek s barvou, smočíte v ní štětec a tužkou předkreslené plošky vybarvíte. Pak necháte schnout. Já vím, že na tom nic extramaster není.

Nicméně můj masterpiece je opravdu masterpiece, neboť prostě je. Tahle taška je věc, na kterou jsem pyšná ze všech mých prozatím vyrobených věcí nejvíc, protože nejsem talent na portréty. Ale musíte uznat, že tenhle, tenhle se mi mimořádně povedl:

handmade tote bag - the kooks

Ten text na tašce vážně není lacinou nabídkou rychlého inkognito sexu. Znalci doufám poznali, kdo je na tašce vyobrazen. Pokud ne, styďte se, tohle je můj životní portrét!

Pro neznalé, fešák na tašce je Luke Pritchard, zpěvák kapely The Kooks. A ten nápis, to je z textu jejich songu 'Do You Wanna'. Že jste o těchto anglických gentlemanech nikdy neslyšeli? To je obrovská chyba, Váš život tak postrádá další rozměr! Ale nevadí nic, lepší pozdě než nikdy. O to víc si teď můžete užít jejich měsíc starý videoklip, Down. Tak volume doprava a kochejte se indie rytmy a kudrnatými vlasy:


Hope you like it! :)

7 komentářů: